Search This Blog

Monday, July 28, 2008

Mandag!

Starter dagen med dagens explosm tegneserie og småhumrer litt for meg selv. Jeg vet ikke om jeg kan legge ut tegneserien her (pga copyright and shit) så jeg legger ved link:

http://www.explosm.net/comics/1354/

Matt er morsom. Det er han som har laget denne stripa.

Helga gikk greit for seg. Jeg gjorde ingen ting spennende. Jeg dro hjem til Asker, hvor jeg så film: Rushmore - en bra og morsom film av geniale Wes Anderson
Knocked Up - en film jeg ikke kan forstå har fått så bra og mye omtale. Morsom til tider ja, men veldig typisk sånn happy ending osv.
Lørdagen dro jeg og kjøpte vifte og to rosèvin, lå på verandaen for å bli brun, og så mer film. Jeg så en fransk en: Dykkerklokkeren og Sommerfuglen. Denne hadde jeg lasta ned og den besto av tre filer, hvorav to av de hadde tekst og den siste ikke. Jeg fikk altså ikke med meg slutten, men den virka som en bra film likevel. Jeg åpna også den ene vinen, og jammen var den god. I sånn passe bra rus spilte jeg på www.ordspill.no og tapte mye fordi jeg ikke helt klarte å tenke. Jeg kan midlertid skryte av at jeg har en rank på rundt 2300 poeng, og at jeg ligger på 120.plass. Jeg har vært oppi 2700 rank, og på 50.plass. Jeg er ganske god med andre ord. Du får regge deg der og prøve å slå meg en gang. :)

No comments: