Search This Blog

Thursday, July 24, 2008

Snart helg

Det er sinnsykt varm i Kongsberg nå. Det er helt jævlig i kåken da sola skinner inn i den hele dagen lang. Det blir fort badstuetemperatur. Igår gjorde jeg ikke så mye spennende egentlig. Ikke at jeg pleier å gjøre så mye spennende uansett. Men internetten min kom plutselig tilbake, og fint var det. Jeg prøvde meg på to filmer: Dedication (2007) og Empire Records (1995). Jeg fant filmene ved at jeg i forrige uke kjedet meg noe vannvittig på jobb og søkte på forskjellige band på imdb.com, for liksom å finne filmer med bra soundtrack. Stakkars Deftones, alle filmene de var med på, hadde rundt 5 (av 10) i rating og virka dritdårlige. Jeg ga opp Dedication og Empire Records relativt fort, de virka temmlig dritdårlige de og.

Jeg skulle gjerne vært mer aktiv når det er så fint vær ute, men nå om sommeren så er det ikke mange studenter igjen her. Jeg har noen jeg pleier å finne på ting med, gå tur, ta en øl på Ca eller å se film. Men han ene (Anders) har kneskade og kan ikke gå så mye tur pga av skaden, og en annen (Audun) kvier seg litt ved å gå ut når sola steiker som verst. Jeg kan gå tur aleine, men det synes jeg er litt trist. Jeg kan stikke ut og jogge, men da må jeg ta på meg linser (tiltak!) og så har jeg ingen mp3spiller. Jeg har minidisc, men det er ikke så praktisk når det blir mye opp og ned. Jeg kan ta meg en biltur, men igjen, det er ikke så gøy alene.

No comments: