Search This Blog

Tuesday, July 29, 2008

Tirsdag!

Tirsdag er jo også kjent som musikktirsdag, men da jeg ikke har sett noen spennende anmeldelser vil jeg anbefale et veldig bra album til dere folk der ute. Jeg anbefaler... (trommelyder)... (raskere trommelyder)...:

Black Rebel Motorcycle Club med B.R.M.C. (selftitled). Denne bra gruppa har laget mange bra album gjennom tidene, og dette er i hvert fall verdt en lytt.

Dersom dere er voldsomt nysgjerrig på hva jeg gjorde i går så var det å dra på Rimi etter jobben, hvor jeg kjøpte 3 Euroshopper pizzabunder, 1 stk RIMI cookies, 1 melk, og 1 kg Euroshopper pommes frittes. Det kosta rundt 80 kroner, så det er ganske billig der synes jeg. Pizzabunnene, som koster 13 kr pr stykk, er faktisk veldig gode dersom man bare tar på litt ekstra ost og - i mitt tilfelle - litt vossafår. Og pommes frittes krydder. Jeg ble i allefall mett.

Etter middagen møtte jeg Agron og Ingvi, så gikk vi på CA og drakk pils. Det var veldig hyggelig. Vi snakket om damer, evt Drammenstur til lørdan, evt kino idag (Batman) og Ingvis gærne fortid. Jeg så en skikkelig søt jente der, og jeg angra noe så forbanna på at jeg ikke sa noe til henne før jeg stakk.

No comments: