Search This Blog

Thursday, August 28, 2008

Arbouretum

Jeg har slitt mange ganger med å huske hvordan dette bandets navn skrives. Men nå så jeg på albumcoveret så da var det ikke noe problem. Jeg har liksom stavet det "Arbetourum" og "Arbtourem" osv. Uansett, den siste cden i cdsamlingen min er av dette bandet, med skiva Rites of Uncovering. Det er ingen ny plate, den kom ut i fjor, men jeg var jeg litt treig med å kjøpe denne av en eller annen merkelig grunn. Den er nemlig veldig bra. Jeg hater å kjøpe cder som liksom kun har èn eller to eller tre bra sanger og hvor resten er crap. Så jeg liker å høre gjennom albumene litt før jeg bestemmer meg for at jeg skal ha den i samlinga.

Bandets vokalist David Heumann er virkelig flink til å synge.
Plata er jævlig bra. Dette er tøff, sår musikk.


Jeg gir plata en solid 6'er.

Ellers er det 10 dager siden sist jeg har skrevet og at det ikke har skjedd noe siden de dagene er vel å ta litt hardt i. Jeg har starta på skolen for eksempel. Jeg har vært ute på byen to ganger. Jeg har vært forkjøla. Jeg har spist spaghetti og kjøttdeig, fiskepudding, pizza, hamburger, makaroni med tomatsuppe (evt suppe med altfor mye makaroni). Det går mye av spaghetti og kjøttdeig. Jeg hadde det til middag idag. Noe annet som har skjedd var en kompis som havna i ca. 50 avisnettsteder pga eksplosjon i garasjen sin. Det gikk bra med fyren. Takk og lov.

No comments: