Search This Blog

Friday, August 1, 2008

Fredag

Jeg innser nå at det er lite kreativt å titlere innleggene mine med ukedagers navn - men det tar jeg lang fart og driter i.

Igår (innleggene mine handler nesten bestandig om gårsdagen) drakk jeg en flaske rosèvin og den var skikkelig god. Folk jeg har fortalt det til sier at rosèvin er gay, men er det det da? Hva mener du??? Jeg har i alle fall fått dilla på rosèvin nå, litt pga at jeg ikke blir rød/blå på tennene eller leppa. Vanligvis hvis jeg drikker rødvin ser jeg helt mongo ut. Og det er ikke noe særlig.
Jeg, Anders og Agron skulle egentlig bowle i går, men da vi kom til bowlingen ti på ti, så vi at de stengte om ti minutter, men fortvil ikke - Anders hadde en backup plan. Vi dro på kino og så Hancock. Filmens første halvdel var uten tvil morsomst, og så sank den litt er etter litt. En av høydepunktene i filmen var da vi fant ut at Mary Embrey (Charlize Theron) ikke var milf (jeg hadde tidligere dulta bortil armen til Agron og sagt "Hancock vil ha milf") og nå dulta Agron meg i armen og sa "Hu er ikke milf likevel". Jeg humra godt av det. Etter å ha lest det jeg har skrevet kan jeg ikke si at det virker så forferdelig morsomt, men det var veldig morsomt der og da. Filmen får en treer fra meg.

Da er det snart helg. Jeg vurderer å dra hjem og hente spinningsykkelen min, for å så bringe den til hybelen min her i Kongsberg. Jeg trenger sårt litt trening nu.

Jeg intervjua Anders i lunsjen btw. Intervjuet ble utrolig kjedelig, så jeg plukker ut de mest interessante svarene. (Spørsmålene er hentet fra Drammens Tidende)

1. Hva spiste du til frokost?
- brødskiv med nugatti

2. Hva ser du fram til idag?
- Middagskvil

7. Hvor mange ganger har du gått over til Ypsilon?
- Vetta faen hva Ypsilon e for noe.

9. Hvordan bidrar du til et bedre klima?`
- Resirkulerer. Kjører bil absolutt hvor jeg skal.

13. Og til slutt: Du får oppfylt ett ønske. Hvilket?
- Tsss. Æh! Okey. E vettafaen.

No comments: