Search This Blog

Saturday, August 16, 2008

Generation Kill

Hvis dere mangler noe å se på fremover kan jeg anbefale serien som heter det samme som tittelen på dette innlegget. Det er jammen underholdende, i hvert fall hvis du er glad i krigsfilmserier. Jeg elsket Band of Brothers, og jeg må si jeg begynner å få sansen for denne serien og.

Om en halvtime skal jeg til Nikola og drikke - ikke sørpe dritings - noe jeg i grunn sjelden gjør, men 7 pils har jeg kalkulert meg fram til at jeg kan drikke. Jeg og Nikola skal nemlig kjøre til Dagali i morgen klokka 10, til et sånt senter hvor man kan rafte, spille paintball m.m. Derfor må jeg være edru rundt den tiden. Jeg holder på på min tredje pils nå, hjemme hos meg og lytter på mine nye utforskningsband: Swell, Idaho, Calla, My Brightest Diamond, Moonshake.. Jeg kan ikke klage på noe enda :-) ah, der fikk dere den første smileyen.

No comments: