Search This Blog

Monday, August 4, 2008

Helgreferat

Fredag gjorde jeg ikke noe annet enn å bowle med Agron og Anders, der min beste runde var på 156. Jeg kan midlertid skryte av at jeg har en rekord på 196. Slå den du!

Lørdag hadde jeg tenkt til å bare henge i hybelen for å utforske ny musikk, men da internetten streiket hadde jeg ikke noe annet valg enn å kjøre hjem til Asker. Bilturen var bittelitt skummel. Jeg holdte på å kjøre inn i sånn fortauskant i midten av veien (tror ikke det heter fortauskant, men vet ikke et annet ord for det) fordi det var vått og jeg tror dekkene mine er litt dårlig. Det gikk bra da, fikk en liten ettersleng av baken. Og seinere lukta det skikkelig bensin i bilen. Jeg ble litt bekymra. Men det gikk bra. Hjemme fikk jeg ovnsbakt ørret (etter eget ønske) til middag og vafler til kaffen. Så dro jeg tilbake til kongsberg, dro til Anders, møtte Kristian og Agron, spilte poker og drakk. Jeg vant pokern. Så dro vi ut på byen. Det var gøy.

Jeg gidder ikke å fortelle hva som skjedde på søndagen, fordi det skjedde ikke noe sånn voldsomt spennende.

Jeg har fått ny mobil: Nokia 3500 som erstattet min 5 år gamle Nokia (kommer ikke på hva modellen heter). Og så har jeg fått meg mp3spiller og tatt med spinningsykkelen til hybelen og klar til å starte å trene.

Satan, dette sykt kjedelig. Sorry eventuelle lesere der ute.

No comments: