Search This Blog

Wednesday, December 10, 2008

..

Lenge siden sist jeg har blogget nå. Helt sikkert fordi det ikke har skjedd noe sånn fryktelig spennende. Skulle ønske det skjedde noe mer fryktelig spennende i livet mitt. Jeg har sjekket ut mye musikk i det siste da. Idag fant jeg mange bra band ved å sjekke ut Chris Brokaws "samleplater"; The Berg Sans Nipple, Tex la Homa, Girls in Hawaii, Lowlights (som jeg hører på akkurat nå). Har ellers fått litt sansen for band som: Fembots, Dan Sartain, Montag, King Kahn & the BBQ Show m.fl. Jeg har en kompis, Audun, som får lastet ned disse relativt "ukjente" banda for meg, da jeg selv ikke har noen konto på whatcd eller waffles.
Ellers er det eksamenstid og det er ganske så mye å lese på. 6 eksamener før jul, og 1 konting i januar.

No comments: