Search This Blog

Monday, June 1, 2009

All The Saints

Helga har vært ganske så bra egentlig. Fredag spilte jeg poker og vant. Lørdag jogget jeg, bomma på ølsalgstiden og på hvor lenge matbutikkene var oppe, spilte poker og kom på andreplass, sjekket ut musikk, drakk vin og vodka og for ut med Bendik. Sjelden jeg egentlig gidder å dra på nach, men jeg ble med en gjeng som bød på kakskiv og karsk og så spilte vi sandvolley fram til rundt halv 7. Idag kom jeg hjem litt over ett, tok en dusj, sløva, så Taken for andre gang med Bendik og Eivind, så tok jeg og Bendik en litt lengre biltur enn vi hadde planlagt, så så vi La den rette komme inn på slutten av kvelden. Jeg har lest boka og må vil innrømme at filmen nesten innfridde til forventningene. Ellers har jeg sjekket ut en del band. Nå tar jeg for meg alle bandene som er oppført i rockgenren på årets sxsw festival. Hittil har jeg merket meg disse bandene:
- all the saints
- the baptist generals
- the black hollies
- the boxing lesson
- cry blood apache
- deleted waveform gatherings (norsk)
- disappears
- eagle winged palace
- floating action
- robert gomez

Førstnevnte lyder ganske tøft. Jeg har hørt gjennom plata "Fire On Corridor X" 3-4 ganger nå, men jeg er litt usikker på om albumet er bra eller ikke. Enten er det en plate du må spille gjennom en del ganger for å like, eller så er sangene litt for anonyme. Musikken deres minner litt om BRMC.

No comments: