Search This Blog

Saturday, January 30, 2010

Isolation

En sang jeg digger intenst er Isolation med The Warlocks.
">

Litt dårlig lyd her. Rart det ikke finnes noe bedre klipp.
Sto for første gang på twin tip ski idag. Det gjorde noe så inni helvetes vondt i beina først, men så gikk det litt over.
Drikker pils og skal snart dra ut. The Warlocks er et jævlig digg band å lytte på når en førvorser.
">

Et annet band jeg liker veldig godt å høre på når jeg drikker er BRMC:
">

Nå slenger jeg bare på sanger en bør høre/ha hørt om:
">

Denne fant jeg ikke: All the Saints - Papering Fix

Jeg fant heller ikke Modey Lemon - Trapped Rabbits, som får meg til å tro at Ungdomsskulen er inspirert av dem. Men jeg fant Bucket of Butterflies som er fin den og:

">

Spillern står på shuffle. Der kom Beck - Feather in the cap. Fantastisk sang. Sangen spilles også i den fanstastiske SubUrbia, regissert av Richard Linklater:


Og her kommer Deftones:


Og Film School da:

Jeg sendte dem mail en gang og de puttet den inn i bloggen deres: http://filmschooltour.blogspot.com/
(se Sunday, November 4, 2007)

No comments: